Hiszünk a design erejében.
Mélyen hisszük, hogy a design több, mint betűk, színek vagy éppen arányok; több, mint puszta forma, esztétikum és külsőség.
A design többet tud és többre hivatott!
Tud bonyolult információt tiszta egyszerűséggel közvetíteni, tud egy jó termékből, szolgáltatásból vonzó márkát formálni, és így a megbízó sikerén keresztül tud akár munkahelyeket teremteni és – nagy szó! – gazdaságot ösztönözni.
A design bár a felületet kezeli, a brand lelkét teremti meg.
Tervezők. Megbízóink márkáinak és termékeinek segítünk kitűnni a tömegből.
Minden megbízásba beletesszük kreativitásunk és stratégiai gondolkodásunk legjavát.
Folyamatosan új és hatásos megoldások kidolgozására törekszünk, olyanokéra, amelyek működőképesek a piacon.
Gondolkodunk, és ebbe te is beszállhatsz. Nem kardoskodunk a gyorsaság ellen, és nálunk a tempó nem megy a minőség rovására.
Megértjük a megrendelőinket, vagy legalábbis mindent megteszünk, hogy megértsük őket.
Odavagyunk azért, amit csinálunk, ezért állandó törekvésünk a fejlődés.
Az alapvető vállalati arculati elemek meghatározzák bármely cég jelenét és jövőjét. A logó és a cégarculat további elemei döntő szerepet játszanak a külső és belső kommunikáció stílusának, illetve az értékesítési és munkakörnyezet látványának kialakításában. Ezért a munka kezdetétől fogva igyekszünk átfogó gondolkodással egyszerre alakítani, majd a megbízónk elé tárni mindezeket az elemeket.
A márka nem más, mint egy gondolat, mely névben, logóban, verbális és vizuális elemekben materializálódik, és amely megkülönbözteti cégét vagy termékét a versenytársaktól.
A márkázás egy kölcsönösen inspirált folyamat, mely során együtt megalkotjuk azt a történetet, ami csakis és kizárólag az Ön cégéé. Ennek a történetnek lesz az esszenciája maga a márka.
A közös munka során segítünk megfogalmazni a márkája küldetését, jövőképét, pozícionálását, márkaszemélyiségét. Az így kialakult verbális alapokat tervezőink lefordítják a színek, a formák, a képek és a tipográfia nyelvére, majd kialakítjuk a cég teljes vizuális világát, az alap arculati elemektől kezdve, az eladási és a munkakörnyezet márkázásáig.
A márkaépítés azonban nem ér itt véget. Annak megtervezésében is partnerek tudunk lenni, hogy mit és hogyan érdemes kommunikálni ahhoz, hogy célcsoportja ugyanazt gondolja a márkáról, amit Ön, mint márkatulajdonos megálmodott. Egy jól kitalált és igényesen kivitelezett márkastratégia segítségével a meglévő és potenciális ügyfelei megismerhetik márkája közösen kialakított egyedi, sajátos történetét, melynek eredményeként olyan érzések, vélemények kötődnek majd cégéhez, melyek pozitív hatással vannak a célcsoportja vásárlási döntéseire.
Ha cége már kialakult márkaalapokkal és vizuális világgal rendelkezik, a következő lépés, hogy eljuttassuk a megálmodott márkaképet a célcsoporthoz. Amikor ilyen, „kész” márkán kezdünk dolgozni, az első és legfontosabb feladatunk annak megértése, hogy honnan, hova kell eljuttatnunk a márkát. Az alkotási folyamat megkezdése előtt, ezért sokat kérdezünk, kutatunk, hogy tisztán láthassuk a márka teljesítményére ható tényezőket. Ezek ismeretében fogalmazható meg, mit érdemes változtatni, milyen üzeneteket érdemes alkalmazni.
A stratégiai kérdések egyeztetése után kezdjük kidolgozni a kreatív koncepciókat, azaz az ötleteket, melyek egyedi és emlékezetes módon keltik majd életre azt a gondolatot, melyet a célcsoporthoz kell eljuttatnunk. A kreatív koncepció legtöbbször egy fő vizuális elemben és leírásban testesül meg. Elfogadását követően a közösen meghatározott kapcsolódási pontokra (touchpointra) “szabjuk” az ötletet és legyártjuk a megjelenéshez szükséges anyagokat.
A márkakommunikáció kidolgozásánál minden esetben tiszteletben tartjuk a márkakönyvben rögzített márkaértékeket, márkaszemélyiséget és jellemző stílusjegyeket. Célunk az, hogy munkánk eredményeként márkája hozzásegítse cégét a kívánt üzleti eredmények eléréséhez.
A termék csomagolása rendkívül fontos, hiszen számos esetben ez a döntő tényező a vásárlást megelőző pillanatokban. Olyan csomagolás megtervezésére törekszünk, amelyek foglyul ejtik a tekintetet, ráadásul stratégiai szempontból is helytállóak, frissek és vonzóak.
Két feladatunk van ezen a téren: egyrészt el kell adnunk az adott terméket.
Másrészt létre kell hoznunk valamit, ami hozzájárul a márkaszemélyiség kialakításához, eléggé érdekes, vonzó és szerethető ahhoz, hogy az adott márkának ne csak vásárlói, hanem rajongói legyenek.
Éppen emiatt gondoljuk, hogy amit létrehozunk, az több, mint egy doboz vagy címke. A csomagolás a brand arca.
Lehet szó éves jelentésekről, termékkatalógusokról, céges információs brosúrákról, brand magazinokról, megfelelően hatékony megjelenéssel ezek az eszközök nemcsak arra képesek, hogy megnöveljék az értékesítést vagy a befektetési kedvet, de hatással vannak a cég és a márka megítélésére is.
Nincs két egyforma kiadvány: csak rendszeres, nem rendszeres és alkalmi kiadványok vannak, amelyek komplex BTL eszközcsomagra támaszkodnak. Mindegyik kiadvány más hozzáállást követel, és ez a változatosság sokoldalú ügynökségért kiált.
Aki az interneten nincs fent, nem is létezik – mondja korunk népbölcselete, – és ha honlapján nincs rend, imidzse is szétesik... Mi viszont azt is tudjuk: ha oldalunk jól strukturált és arculatunkba illeszkedik, márkánk üzenetét mindennél koncentráltabban sugározhatja.
Az online kihívás velünk lehetőséggé válik, mert arculattudatos UI/UX szemlélettel a webtipográfiától a gombok formájáig minden apró részletet a ügyfeleink szolgálatába állítunk.
A webdesign nálunk elemzés, és a leglogikusabb struktúra felkutatásáért wireframe-készítés alapján kerül grafikai kivitelezésre. Programozó partnereink segítségével ügyfeleinknek gyorsan adhatunk át vevőkész, SEO-optimalizált és reszponzív honlapokat.
Egyedi felhasználói felületek, Android/iOS mobil appok tervezését is vállaljuk.
Simon Attila
managing director
+36 70 380 7115
Halász Gyula
creative director
Veress Tamás †
művészeti vezető
Viszocsek Eszter
account manager
+36 70 380 7112
Drobni Adél
account manager
+36 70 380 9419
Annus Dóra
tervezőgrafikus
Szakonyi Fanni
tervezőgrafikus
Válóczi Róbert
vezető tervező
Illés Orsolya
tervezőgrafikus
Bíró Anna
tervezőgrafikus
Filipovics Laura
tervezőgrafikus
Madácsi Péter
web designer, Webflow developer
Füvessy Gábor
operátor
Márka- és design stratégia
Névalkotás
Márkaértékek meghatározása
Szlogenalkotás
Csomagolástervezés
Webdesign, UI/UX
Márkaarculat-tervezés
Cégarculat-tervezés
Arculati kézikönyvek tervezése
Kiadványtervezés
Kereskedői és eladáshelyi eszközök tervezése (POS)
Rendezvényarculatok
Márkakommunikáció
Belső terek
Információs rendszerek tervezése
Infógrafikák
Applikációtervezés
Interactive design