• Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN

Brand Bar

  • Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN
 

 Mi az a márkaarchetípus?

 

Az egyes márkákat fő értékeik, vizuális és verbális tulajdonságaik alapján archetípusokba sorolhatjuk.

Egy márka születésénél (vagy újjászületésénél) egy jól megválasztott és alkalmazott archetípus támpontot ad az egységes márkakép kialakításához és annak fenntartásához. Támogatja a márka pozicionálását, a vizuális és verbális stílus kialakítását, valamint az egységes kommunikációt. Segít megkülönböztetni a márkát a versenytársaktól, hosszú távon erősíti a márkaidentitást.

A BrandBar saját archetípus rendszere a fő márkaértékek alapján nyolc archetípust különböztet meg:

 
 
 

MARS

szabadság, felfedezés, újítás

Független, gyakran feszegeti a határokat. Eredendő igénye van a változásra. Kötöttségektől mentes, a saját útját járja, még akkor is, ha mások azt ellenzik. Kíváncsi, kísérletező, merész. Kedveli a kihívásokat.

 
 

MERCURIUS

ambíció, iránymutatás, trendformálás

Lendületes, ambiciózus, megnyerő. Jó érzékkel látja meg a lehetőségeket, amiket előnyére is tud fordítani. Sok követője akad. Élvezi, hogy a külvilág számára ő az iránymutató.

 
 

JUPITER

státusz, kiválóság, hatalom

Célorientált, eredményfókuszú, megkérdőjelezhetetlen. A presztízs, hatalom és a dominancia motiválja. Nagyra tartja a kiválóságot, a tekintélyt és szívesen vállal vezető szerepet.

 
 

APOLLO

kontroll, stabilitás, rendszer

Fegyelmezett és rendszerezett személyiség. Kiszámíthatóságra és világos keretekre törekszik. Fontos számára a logika, a rend és a dolgok átlátható működése.  Racionális gyakorlatiasság és minimalista precizitás jellemzi.

 
 

TERRA

folytonosság, kiegyensúlyozottság, béke

Bölcs, nyugodt és kiegyensúlyozott személyiség. Fontos számára a belső harmónia, a biztonság, a megszokott rutin és az ismerős környezet. Követi a hagyományokat, erőt merít a természetből.

 
 

CERES

gondoskodás, támogatás, szolgálat

Befogadó és közösségközpontú. Az élteti, ha segíthet, ha másokról gondoskodhat. A felelősségvállalás az egyik legfontosabb érték számára.  Elkötelezett a hosszabb távú, magasztos célok iránt.

 
 

JUNO

szeretet, kötődés, osztozás

Empatikus, megközelíthető, az emberi kapcsolatokból merít erőt. Fontos számára az őszinteség, a nyitottság és a bizalmon alapuló mély kötődések. Összetartó erejével hidat képez az eltérő álláspontok között.

 
 

VÉNUSZ

öröm, játék, izgalom

Spontán, játékos, az önfeledt élvezetek és a pillanat varázsa hajtja. Imádja a változatosságot és a könnyed, laza társas interakciókat. Bájos és vidám. Világát az érzékiség, az öröm, és a személyes szabadság vezérli.

Ha érdekel, hogy a te márkádat hogyan segítheti
egy jól kiválasztott archetípus, keress minket bizalommal!

 
ÉRDEKEL
 
 

Designed and developed by BrandBar l Illustrated by Bodó Gábor

 
 

Brand Bar Communications
+36 70 380 9419

Jogi tájékoztatás Adatkezelési elveink Cookie-szabályzat Impresszum