A márka nem más, mint egy gondolat, mely névben, logóban, verbális és vizuális elemekben materializálódik, és amely megkülönbözteti cégét vagy termékét a versenytársaktól.
A márkázás egy kölcsönösen inspirált folyamat, mely során együtt megalkotjuk azt a történetet, ami csakis és kizárólag az Ön cégéé. Ennek a történetnek lesz az esszenciája maga a márka.
A közös munka során segítünk megfogalmazni a márkája küldetését, jövőképét, pozícionálását, márkaszemélyiségét. Az így kialakult verbális alapokat tervezőink lefordítják a színek, a formák, a képek és a tipográfia nyelvére, majd kialakítjuk a cég teljes vizuális világát, az alap arculati elemektől kezdve, az eladási és a munkakörnyezet márkázásáig.
A márkaépítés azonban nem ér itt véget. Annak megtervezésében is partnerek tudunk lenni, hogy mit és hogyan érdemes kommunikálni ahhoz, hogy célcsoportja ugyanazt gondolja a márkáról, amit Ön, mint márkatulajdonos megálmodott. Egy jól kitalált és igényesen kivitelezett márkastratégia segítségével a meglévő és potenciális ügyfelei megismerhetik márkája közösen kialakított egyedi, sajátos történetét, melynek eredményeként olyan érzések, vélemények kötődnek majd cégéhez, melyek pozitív hatással vannak a célcsoportja vásárlási döntéseire.