• Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN

Brand Bar

  • Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN

Neverending Branding: Branding + evolúció = bravolúció – Simon Attila és Halász Gyula előadása a Márkaépítés 2022 konferencián

Simon Attila és Halász Gyula színpadon állva előad, háttérben prezentáció

Simon Attila ügyvezető és Halász Gyula kreatívigazgató a Brand Bar újabb munkái kapcsán beszélt a dinamikus arculatról.

Read more

Tuesday 05.10.22
Posted by György Attila
 

A márkaépítés kihívásai a 21. században

Nemzetközi piacelemzés, valamint egy átfogó reprezentatív fogyasztói kutatás alapozta meg azt a több mint egyéves munkát, aminek eredményeként a Liszt Ferenc Kamarazenekar megújította teljes arculatát. A Brand Bar által készített, zenevezérelt dinamikus logórendszer eredeti módon képes vizualizálni a zenét, s mint ilyen egyedülálló a világon.

Read more

Wednesday 03.23.22
Posted by Brand Bar
 

Látod a zenét?

LFKZ-mozgolepcso_plakat_mockup.jpg

Nemzetközi piacelemzés, valamint egy átfogó reprezentatív fogyasztói kutatás alapozta meg azt a több mint egyéves munkát, aminek eredményeként a Liszt Ferenc Kamarazenekar megújította teljes arculatát. A Brand Bar által készített, zenevezérelt dinamikus logórendszer eredeti módon képes vizualizálni a zenét, s mint ilyen egyedülálló a világon.

Read more

Thursday 04.22.21
Posted by Simon Attila
 

Egyéniség és összetartozás: a dinamikus arculatokról

Az nem kérdés, hogy szeretem a dinamikus arculatokat, hisz én talán már akkor is szerettem őket, amikor még nem is ismertük ezt a fogalmat: tudtomon kívül már akkor dinamikus arculatot terveztem a Magyar Fejlesztési Banknak és vidéki leányintézményeinek. De mit is jelent pontosan ez a sokat hallott szókapcsolat, és milyen intézményeknek kínálhat optimális megoldást egy dinamikus arculat?

Read more

Tuesday 02.09.21
Posted by Simon Attila
 

Van-e jövőjük a dinamikus arculatoknak?

Screen Shot 2021-01-29 at 18.47.47.png

Amióta csak megszületett a dinamikus arculat fogalma, kérdés, hogy ez egy puszta divat vagy igazi, hosszútávú trend? Mivel ez húsz éve volt, és azóta is beszélünk róluk, mostanra biztosan trendnek nevezhetjük ezt a logótervezési irányt.

Read more

Friday 01.29.21
Posted by Simon Attila
 

Városi tipográfiák új élete – Interjú Simon Attila „Napszámossal”

2019-komplett-2.jpg

Simon Attila, a Brand Bar ügyvezető igazgatója szabadidejében is a vizuális részletek megszállottja: városi tipográfiákat, különleges utcai számfeliratokat fényképez. Izgalmas hobbijáról a Márkamonitor magazin készített vele interjút, melyet most bővített változatban honlapunkon is elérhetővé teszünk.

Read more

Friday 06.12.20
Posted by Fodor Kata
 

Borból lett művészet - A Vylyan tavaszi kampányban a márka és az irodalom kéz a kézben jár

Markamonitor-2019-02-dupla-oldalpar.jpg

Az első bora palackozásának 25 éves jubileumát ünnepli a Vylyan azzal, hogy kortárs írók bevonásával megújult köntösbe öltözteti prémium borait. A címkefrissítést teljes, 360 fokos kampánnyal támogatták meg. Az ötlet születéséről és megvalósításának folyamatáról Mezősi Ritát, a Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet marketingvezetőjét kérdeztük.

Read more

Monday 06.03.19
Posted by Simon Attila
 

A 20. századi művészet történetének huszonkét vastörvénye

Markamonitor-2019-01-dupla-oldalpar.jpg

A marketing és a reklám világát gyakran éri az a vád, hogy valójában semmi eredetit nem talált ki, amit alkotott, azt a képzőművészettől lopta. Minden újításának, fogásának van művészettörténeti előképe. Cikkem azt igyekszik bizonyítani, hogy ezek a vádak maradéktalanul igazak.

Read more

Friday 03.29.19
Posted by Simon Attila
 

Sakkszex és más semmi

Mennyit fantáziál az ember naponta a… sakkról? Ha látta már a 2018-as sakkvilágbajnokság arculatát, mindenképp többet. A játékosokat arcpirító pózban összeforrasztó key visual már egy évvel a nagy játszma előtt heves érzéseket korbácsolt sakkmesterekben és laikusokban egyaránt. A sakk VS. Kámaszútra vitában csak a megrendelő emlékszik Capablanca híres mondására: minden lépés egy terv eleme.

Read more

Friday 11.09.18
Posted by Fodor Kata
 

Patyomkin-falvak helyett territorial branding

Ha Oroszország márka lenne, Vlagyimir Vlagyimirovics jó kabalafigura lenne? A 19. század óta identitását kereső Oroszország az ősszel kihirdette új turisztikai arculatát. A rendhagyó pályázaton ingyen készült logó előtörténete önmagában vadregényes utazás az orosz pszichében.

Read more

Thursday 06.14.18
Posted by Fodor Kata
 
Newer / Older

Brand Bar Communications
+36 70 380 9419

Jogi tájékoztatás Adatkezelési elveink Cookie-szabályzat Impresszum