Ha cége már kialakult márkaalapokkal és vizuális világgal rendelkezik, a következő lépés, hogy eljuttassuk a megálmodott márkaképet a célcsoporthoz. Amikor ilyen, „kész” márkán kezdünk dolgozni, az első és legfontosabb feladatunk annak megértése, hogy honnan, hova kell eljuttatnunk a márkát. Az alkotási folyamat megkezdése előtt, ezért sokat kérdezünk, kutatunk, hogy tisztán láthassuk a márka teljesítményére ható tényezőket. Ezek ismeretében fogalmazható meg, mit érdemes változtatni, milyen üzeneteket érdemes alkalmazni.
A stratégiai kérdések egyeztetése után kezdjük kidolgozni a kreatív koncepciókat, azaz az ötleteket, melyek egyedi és emlékezetes módon keltik majd életre azt a gondolatot, melyet a célcsoporthoz kell eljuttatnunk. A kreatív koncepció legtöbbször egy fő vizuális elemben és leírásban testesül meg. Elfogadását követően a közösen meghatározott kapcsolódási pontokra (touchpointra) “szabjuk” az ötletet és legyártjuk a megjelenéshez szükséges anyagokat.
A márkakommunikáció kidolgozásánál minden esetben tiszteletben tartjuk a márkakönyvben rögzített márkaértékeket, márkaszemélyiséget és jellemző stílusjegyeket. Célunk az, hogy munkánk eredményeként márkája hozzásegítse cégét a kívánt üzleti eredmények eléréséhez.