• Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN

Brand Bar

  • Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN

Boci csomagolás újratervezése

A Boci csokinak a kilencvenes években történt első nagyobb arculatváltás óta jellegzetes színvilága alakult ki, és a csomagolásokat jól ismerik a fogyasztói, akik nagyrészt családos fiatalok. Nekik a Boci a gyerekkort idézi fel, ráadásul mivel kedvezőbb áron kapható, mint a világmárkák termékei, anyagilag is könnyebben megoldható számukra, hogy bekerüljön egy-két tábla a bevásárlókosárba.

Nemrégiben, mivel maga a termék is megújult – magasabb lett a csokoládétartalom, nagyobbak a kockák, és új ízváltozatok is a piaca kerültek –, a Nestlé Hungária felkért minket arra, hogy tervezzük újra a csomagolásokat is. Célunk az volt, hogy – a folyamatosság érdekében ragaszkodva a színekhez – a terméket érzelmileg közelebb hozzuk a fogyasztóihoz, és jobban elkülönítsük egymástól a különböző ízesítéseket.

Művészeti vezetőnk egy letisztult, színes, modern designt hozott létre, amely megtartva bizonyos elemeket a korábbi designból megőrizte annak tradicionális jellegét, ám sallangmentes részletei és az íncsiklandó illusztrációk segítségével hangsúlyosabbá teszi az ízvilág változatosságát – anélkül, hogy a márka jellegzetességeit elnyomná. 

BOCI-1.jpg
BOCI-2.jpg
BOCI-3.jpg
BOCI-4.jpg
BOCI-5.jpg
BOCI-6.jpg
BOCI-7.jpg
BOCI-8.jpg

Brand Bar Communications
+36 70 380 9419

Jogi tájékoztatás Adatkezelési elveink Cookie-szabályzat Impresszum