• Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN

Brand Bar

  • Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN

Györök Borászat

Az ügyfél mindössze néhány évvel ezelőtt nyitotta meg borászatát: a bor nem a szakmája, „csupán” az élete szerelme. A designer feladata a logó és a csomagolás megtervezése volt az első piacra kerülő bortermés számára. Az elvárás egy elegáns címke volt, amely kitűnik az átlagos borpiaci csomagolástervek közül. A végleges motívum egy számokból és betűkből összeálló szőlőfürt, amely egyfajta kísérlet arra, hogy a design magába foglalja a termék mögötti teljes mondanivalót.

Gyoroki_Borok.jpg
6a011570aa6563970c0133f433521b970b.jpg

Brand Bar Communications
+36 70 380 9419

Jogi tájékoztatás Adatkezelési elveink Cookie-szabályzat Impresszum