• Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN

Brand Bar

  • Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN

Pálinka minden időben

Öt új taggal bővült a közismert Gyulai Pálinka kínálata. Mindegyik évszakokra hangolt, minőségi gyümölcsökből készült, kevert szeszesital. A termékcsalád a négy évszakon túl a "Black and white" fantázianevű taggal lett teljes, amely a szeder és a meggy ízeit egyesíti.

De a bevezetésre kerülő termékek nem csak az ízükkel képviselnek új irányvonalat, a csomagolásuk is úttörő jellegű. A fő termékek díjnyertes arculatának alapelemei megmaradtak, de olyan új részletekkel egészültek ki, mint például az ízeket jelző függőleges sávok.

Az ízek a felhasznált gyümölcsök szerint évente változnak, ezért az idei kiadás neve tartalmazza a 2009-es évszámot, amely arra utal, hogy a készítő a tavalyi év termésének legjavából válogatott.

6a011570aa6563970c0133f5f71359970b.jpg
6a011570aa6563970c01348916d838970c.jpg

Brand Bar Communications
+36 70 380 9419

Jogi tájékoztatás Adatkezelési elveink Cookie-szabályzat Impresszum