• Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN

Brand Bar

  • Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN

Oppenheim – dinamikus arculat

Magyarországon az Oppenheim az első hazai és nemzetközi ügyfelekkel is rendelkező, jogi képviselettel foglalkozó vállalkozás, amely saját márkával rendelkezik. Amikor úgy határoztak, hogy felfrissítik a márka arculatát, tőlünk kértek tanácsot.

Fontos volt számukra, hogy a cég gyökereit szimbolizáló korábbi logó bizonyos elemeit megőrizzék, mégis szerettek volna valami szokatlannal előállni, mivel az innováció és a jövőben gondolkodás szintén hangsúlyos eleme a vállalati filozófiának.

Ez volt a fő tényező, amit figyelembe véve dinamikus arculat használatát javasoltunk az ügyvédi iroda számára. Találtunk egy olyan formát, amely globális gondolkodást fejez ki, miközben a márkanévvel és az eredeti logóval is kapcsolatba hozható. Ez a forma magában foglalt egy kódrendszert, amely a magyar ábécén és az egyes betűk használatának gyakoriságán alapszik. Így a cégnek van egy saját alaplogója, és minden munkatársának is egy-egy sajátja, amelyet ugyanebből a szimbólumból alakítottunk ki a nevük és a beosztásuk alapján.

 

Oppenheim-webre-1.jpg
Oppenheim-webre-2.jpg
Oppenheim-webre-3.jpg
Oppenheim-webre-4.jpg

Brand Bar Communications
+36 70 380 9419

Jogi tájékoztatás Adatkezelési elveink Cookie-szabályzat Impresszum