Magyarországon az Oppenheim az első hazai és nemzetközi ügyfelekkel is rendelkező, jogi képviselettel foglalkozó vállalkozás, amely saját márkával rendelkezik. Amikor úgy határoztak, hogy felfrissítik a márka arculatát, tőlünk kértek tanácsot.
Fontos volt számukra, hogy a cég gyökereit szimbolizáló korábbi logó bizonyos elemeit megőrizzék, mégis szerettek volna valami szokatlannal előállni, mivel az innováció és a jövőben gondolkodás szintén hangsúlyos eleme a vállalati filozófiának.
Ez volt a fő tényező, amit figyelembe véve dinamikus arculat használatát javasoltunk az ügyvédi iroda számára. Találtunk egy olyan formát, amely globális gondolkodást fejez ki, miközben a márkanévvel és az eredeti logóval is kapcsolatba hozható. Ez a forma magában foglalt egy kódrendszert, amely a magyar ábécén és az egyes betűk használatának gyakoriságán alapszik. Így a cégnek van egy saját alaplogója, és minden munkatársának is egy-egy sajátja, amelyet ugyanebből a szimbólumból alakítottunk ki a nevük és a beosztásuk alapján.