Amikor a Pick Zrt. vezetése úgy döntött, hogy itt az ideje, hogy a termékeik csomagolásai megújuljanak, olyan tervek elkészítését kérték, amely összefogja a termékeket, és kifejezi az általuk képviselt értékeket.
A vállalat széles termékkínálattal rendelkezik, a kolbászoktól a virsliken át a szalámikig, a májkrémektől a szeletelt termékekig. Mindezeknek eddig is voltak közös grafikai elemeik, de egyértelműbb összefüggés kialakítására volt szükség a termékek között - és a Pick márkához is.
Már a tervezési folyamat elején leszögeztük, hogy nagyon fontos ugyan a Pickhez kapcsolódó értékek szem előtt tartása, de a korszerű jelleg biztosítása is. Ezen elképzelések teljesítéséhez szecessziós és kovácsoltvas elemeket használtunk, és megpróbáltuk szabadjára engedni a termékeket, hogy „magukért beszélhessenek” - különös tekintettel a Téliszalámira, amelyet Magyarország vezető szalámijaként ismernek világszerte.
Az új megjelenés a kiváló minőség, a hagyományos értékek, és a finom ízek üzeneteit hordozza. A termékek összekapcsolására konzekvensen alkalmazott egységes tipográfiát alakítottunk ki, és minden csomagoláson megjelenítettük az ovális logót. Félig-meddig kivétel ez alól a Téliszalámi, amelyen az ovális logó az eredeti befoglaló címerben maradt, kifejezve ezzel a tisztelgést a hagyományok előtt.