• Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN

Brand Bar

  • Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN

Búcsú a reklámügynökségektől

6a0120a4c88a90970b01630399ba29970d.jpg

A Mad Men (Reklámőrültek) zseniális tévésorozat. Minden reklámról szóló olvasmányélményemet átélhetem benne, izgalmas kortörténeti jelenségeket idéz meg, s a benne megjelenített világ szeléből még éreztem egy-két dolgot a kilencvenes évek elején a Lintasnál dolgozva. Ha egy jelenségről – esetünkben a reklámügynökségről – filmet, sorozatot készítenek, érdemes elgondolkodni azon, hogy vajon a bemutatott világ még létezik-e, s ha látszólag igen, akkor az a létezés valódi-e vagy csak a lélegeztetőkészülékeknek köszönhető, tetszhalott állapot.

Médiapiac
http://www.mediapiac.com/marketing/Bucsu-a-reklamugynoksegektol/14871

Tuesday 11.09.10
Posted by György Attila
Newer / Older

Brand Bar Communications
+36 70 380 9419

Jogi tájékoztatás Adatkezelési elveink Cookie-szabályzat Impresszum