• Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN

Brand Bar

  • Munkák
    • Márka- és cégarculatok
    • Márkastratégia
    • Márkakommunikáció
    • Rendezvényarculatok
    • Csomagolástervezés
    • Kiadványtervezés
    • Web és App design
    • Belső terek
    • Nonprofit
    • Fiók
  • Rólunk
  • Blog
  • Hírek
  • Kapcsolat
  • EN

Miért beteg a magyar reklám?

6a0120a4c88a90970b0168e98fab4f970c.jpg

Amikor Végh Antal 1974-ben megírta a Miért beteg a magyar futball? című könyvét, még nem tudhattuk, hogy ezek után csak rosszabb lesz. Akkor még kijutottunk a vb-re, igaz, ki is estünk az első adandó alkalommal, de ez a bravúr a nyolcvanas évek óta nem sikerült, jöhetett szövetségi kapitánynak akárki. S bizony ma sikernek könyvelnénk el, ha csak annyira lenne beteg a magyar foci, mint 1974-ben volt. Könnyen így járhatunk a reklámmal is.

Médiapiac
http://www.mediapiac.com/marketing/Miert-beteg-a-magyar-reklam/14248

Monday 08.30.10
Posted by György Attila
Newer / Older

Brand Bar Communications
+36 70 380 9419

Jogi tájékoztatás Adatkezelési elveink Cookie-szabályzat Impresszum